Main menu

Rychlá navigace: Registrace na hodinu | Ceník | Kontakty

Naše studio Vám nabízí Lekce spinningu s Dianou. Více o tom co je spinning, zaměření lekcí a o instruktorce se dozvíte níže.

Podrobný popis spinningu s Dianou

Nezapomeňte, že lekce spinningu jakožto každý sport vedou k navýšení energetického výdeje a tím k redukci tukových zásob a zrychlení metabolismu, dále k zmnožení svalových vláken a snížení obsahu tuku ve svalech. Spinningem posílíte srdce, zlepšíte svůj psychický stav a koncentraci, snížíte stres a také si zvýšíte imunitu a posílíte sebevědomí!

Co je spinning???

SPINNING je energeticky účinné skupinové cvičení na stacionárních kolech, které spojuje hudbu, motivaci a představivost do jednoho celku s přesně dávkovaným tréninkem. Tento originální cyklistický program nabízí fyzické a psychické prvky sportovního tréninku lidem každého věku a úrovně zdatnosti.

SPINNING program kombinuje trénink podle srdeční frekvence s pěti styly jízdy a nabízí tak účastníkům neopakovatelný způsob cvičení. Johnny vytvořil SPINNING® program s vědomím, že každý má při tréninku jiné potřeby a cíle. Jízda každého účastníka plně odpovídá jeho individuálním fyzickým předpokladům.

 

Proč jít na spinning?

KONDICE

SPINNING je pro ty, kteří si chtějí udržet nebo zlepšit svoji kondici jednoduchým a zábavným způsobem
Nemusíte být zrovna vrcholoví sportovci, dokonce nemusíte nikdy předtím sportovat a přesto můžete zajít na SPINNING®. Nemusíte se učit žádné složité pohyby. Budete nenásilným způsobem pracovat na své fyzičce a zároveň pročistíte svoji mysl - i když je Vám šedesát nebo máte 130 kg.

POSTAVA

SPINNING je vhodný pro ty, co chtějí pečovat o svoji postavu.
SPINNING® je ideální prostředek ke zhubnutí. Při jedné 45 minutové lekci průměrně spálíte 400 až 600 KCal, aniž byste zatížili své klouby. Pravidelný SPINNING® trénink Vám pomůže účinně tvarovat a zpevňovat Vaši postavu. Získáte pevný zadeček a štíhlé nohy.

TRÉNINK pro sportovce

SPINNING® program umožňuje specializovanou přípravu pro všechny druhy sportů. S pomocí měřiče tepové frekvence lze simulovat konkrétní tréninkovou zátěž - vytrvalost, rychlost, výbušnost i intervalový trénink. Pro svoji vysokou účinnost je SPINNING® běžně používán ke zlepšení kondice hráčů NHL.

 

INTENZITA SPINNINGU A TEPOVÁ FREKVENCE!
Intenzitu tréninku a výši tepové frekvence můžeme také rozdělit subjektivně a to nejlépe do čtyř skupin: lehká, střední, těžká, velmi těžká. V tabulce si můžete dle charakteristiky vašeho tréninku vyhledat následný výsledek, kterého chcete dosáhnout.
Intenzitu vaší tepové frekvence a spalování tukových zásob či budování svalové hmoty a nebo kondice můžete ovlivnit: kvalitou dýchání, přidáváním či ubíráním zátěže, frekvencí šlapání a vlastní sílou, kterou do pohybu vynaložíte. Hodina je ovlivněna lektorem, ale také vaším subjektivním vnímáním.

ÚROVEŇ INTENZITY

SUBJEKT, CHARAKTERISTIKA

CÍL, ÚČEL TRÉNINKU

LEHKÁ

lehká intenzita, ve které lze zůstat (spočinout) delší dobu 

regenerace a obnova sil po velké zátěži

STŘEDNÍ

lehká až střední intenzita, při které jsme schopni plynule hovořit a kontrolovaně dýchat

ideální pro spalování podkožního tuku, posílení srdečního svalu a kardiovaskulárního systému

TĚŽKÁ

těžká intenzita, při které lze hovořit pouze s přestávkami pro nádech mezi větami

ideální pro zlepšení silových schopností a zlepšení tolerance organismu na produkci laktátu*.

VELMI TĚŽKÁ

maximální zátěž, v jejím průběhu je mluva krajně nepohodlná a obtížná

test výkonnosti, zlepšení silových schopností

 

Typy terénu a pohybů, které simuluje jízda na spinneru „stacionárním kole“

Ve všech typech terénů simuluje Spinning dvě pozice – v sedle a ze sedla. Základní terény jsou různě kombinovány pomocí různých technik do situací, se kterými se lze setkat při jízdě venku na klasické kole.
V průběhu celého cvičení je ve Spinningu důležité rytmické uvolnění, efektivní šlapání, vizualizace dýchání. Následuje důkladný strečink a relaxace.
Instruktor si na každou lekci připravuje svůj vlastní profil tratě, který je složen z těchto stylů: ROVINA (v sedle), RUNNING v rovině (ze sedla), KOPEC v sedle, KOPEC ze sedla, RUNNING v kopci (ze sedla) a SKOKY v rovině i kopci (střídání polohy v sedle a ze sedla). SPRINT(v sedle).
Lekce trvá celkem 60 min. Úvod je věnován zahřátí, následuje samotný profil tratě a na závěr je samozřejmostí vyjetí a strečink.